Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
4 απαντήσεις
Ελληνική Ιστορία 1940-49 .Ένα έθνος σε κρίση :: ΠΕΡΙΟΔΟΙ - ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ :: Περίοδος Α' : 1940-1945
Σελίδα 1 από 1
Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Ξεχάστε το Γοργοππόταμο που η άθλια αριστερή προπαγάνδα σας ταίζει.
Κοιτάξτε παρακάτω στον ΑΡΙΣΤΕΡΟ συγγραφέα Σόλωνα Γρηγοριάδη πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ήταν το καλοκαίρι του 1943 ο ΕΛΑΣ (φουντωμένο αντάρτικο και παπαριές) όταν οι Άγγλοι τους πρότειναν ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σαμποτάζ (όπως λέει και ο Γρηγοριάδης) στην Ευρώπη.
Αποδεικνύεται βέβαια ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ φορά ότι ο ΕΛΑΣ ήταν :
-- Eπιχειρησιακά ανίκανος στο πεδίο της μάχης
-- Στρατιωτικά αναξιόπιστος για το συμμαχικό αγώνα
-- Στην ουσία απλό συνοθύλευμα αιμοσταγών μαχαιροβγαλτών, που λούφαζαν και περίμεναν να φύγουν οι Γερμανοί, για να επιβάλλουν τη δικτατορία τους
Κοιτάξτε παρακάτω στον ΑΡΙΣΤΕΡΟ συγγραφέα Σόλωνα Γρηγοριάδη πόσο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ήταν το καλοκαίρι του 1943 ο ΕΛΑΣ (φουντωμένο αντάρτικο και παπαριές) όταν οι Άγγλοι τους πρότειναν ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ σαμποτάζ (όπως λέει και ο Γρηγοριάδης) στην Ευρώπη.
Αποδεικνύεται βέβαια ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ φορά ότι ο ΕΛΑΣ ήταν :
-- Eπιχειρησιακά ανίκανος στο πεδίο της μάχης
-- Στρατιωτικά αναξιόπιστος για το συμμαχικό αγώνα
-- Στην ουσία απλό συνοθύλευμα αιμοσταγών μαχαιροβγαλτών, που λούφαζαν και περίμεναν να φύγουν οι Γερμανοί, για να επιβάλλουν τη δικτατορία τους
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΔΑΙΔΑΛΟΣ στις Κυρ Δεκ 04, 2011 8:24 am, 1 φορά
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Απίστευτο, για γέλια και για κλάματα!
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Να φανταστείς ότι ακόμα και τα σχοινιά που χρειάσθηκαν οι Άγγλοι, από την Αίγυπτο τα φέρανε.silverhair έγραψε:Απίστευτο, για γέλια και για κλάματα!
Ούτε σχοινί δεν τους δώσανε τα τομάρια οι Ελασίτες.
Σιδηροδρομική Γέφυρα Ασωπού
Τον Μάιο του 1943, ο Ταξίαρχος Μάγιερς, έχοντας στα πλαίσια των σχεδιαζόμενων θερινών συμμαχικών αποβατικών επιχειρήσεων στη Σικελία εντολή από το ΣΣΜΑ να αποτολμήσει παραπλανητικές ενέργειες, που περιελάμβαναν και την ανατίναξη της σιδηροδρομικής γέφυρας του Ασωπού, η οποία βρισκόταν σε περιοχή υπό τον έλεγχο του ΕΛΑΣ, ζήτησε τη σύμπραξη ανταρτών του Άρη Βελουχιώτη.
Ο Αρχικαπετάνιος του ΕΛΑΣ αρχικά μεν δεν αρνήθηκε, υπό την προϋπόθεση ότι το ΣΣΜΑ θα του διέθετε όπλα, πυρομαχικά, υλικά και λίρες γιά να εξοπλίσει δύναμη 1.000 ανταρτών, μετέπειτα όμως, αφού διερεύνησε την φρουρούμενη από Τάγμα Γερμανών άκρως δυσπρόσιτη γέφυρα του φαραγγιού του Ασωπού, που συνέδεε δύο σιδηροδρομικές σήραγγες, ανάμεσα στις κατακόρυφες πλευρές του φαραγγιού, αποφάνθηκε ότι το εγχείρημα θα ήταν πολύ υψηλού κινδύνου και χωρίς ελπίδες επιτυχίας.
Την ίδια στάση τήρησαν οι ΚΕ του ΕΑΜ και του ΚΚΕ και δεν δέχτηκαν να βοηθήσει ο ΕΛΑΣ τους συμμάχους στην ανατίναξη της γέφυρας του Ασωπού. Τελικά την πραγματικά απίστευτα δύσκολη και επικίνδυνη επιχείρηση ανέλαβαν ολιγάριθμοι σύμμαχοι εθελοντές δολιοφθορείς, οι οποίοι γιά να προσεγγίσουν την γέφυρα του Ασωπού έπρεπε να κατέβουν με σχοινιά, μεταφέροντας επίσης φορτωμένοι τα απαραίτητα όπλα και εκρηκτικά. Επειδή ούτε σχοινιά βρήκαν στην περιοχή, αναγκάστηκαν να ζητήσουν να τους σταλούν με αεροπλάνο από την Αίγυπτο.
Στην πρώτη τους προσπάθεια να φθάσουν τη γέφυρα του Ασωπού στις 23 Μαΐου 1943, διαπίστωσαν ότι τα σχοινιά τους δεν ήταν αρκετά και αναγκάστηκαν να παραγγείλουν πρόσθετα σχοινιά από την Αίγυπτο. Στις 16 Ιουνίου 1943, εξαμελής μόνο ομάδα συμμάχων εθελοντών δολιοφθορέων, επανέλαβε τις εξαιρετικά υπεράνθρωπές και ιδιαίτερα επικίνδυνες προσπάθειες υπονομεύσεως της γέφυρας του Ασωπού και επέτυχε να αντιμετωπίσει την ισχυρότατη Γερμανική φρουρά και να την ανατινάξει τις πρώτες μεταμεσονύκτιες ώρες της 21 Ιουνίου 1943. Οι Γερμανοί ανέλαβαν την επείγουσα επισκευή της γέφυρας του Ασωπού και μετά 10 εβδομάδες η γέφυρα ξαναλειτούργησε.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Βέβαια από αριστερούς ΠΟΤΕ μην περιμἐνεις σόι πράγματα.
Ακόμα και ο Γρηγοριάδης μαλακίες λέει για το Λοχαγό Σκοτ.
Κατ' αρχήν πως πέθανε ύστερα από δυό χρόνια όπως λέει στην Άπω Ανατολή το 1943, όταν ο Ασωπός έγινε το 1943 ;
Βέβαια ούτε τυπογραφικό λάθος είναι γιατί ο έχων ΑΡΧΙΔΙΑ όσο 1.500 ΕΛΑΣίτες , Λοχαγός Σκοτ πέθανε σε ηλικία 89 ετών
Απλώς ο Νεοζηλανδός που ήταν στην ομάδα ήταν Υπολοχαγός και λεγόταν Στοτ και όχι Σκοτ.
Lieutenant-Colonel Ken Scotthttp://www.telegraph.co.uk/news/obituaries/1579739/Lieutenant-Colonel-Ken-Scott.html
Lieutenant-Colonel Ken Scott, who has died aged 89, was awarded the first of his two MCs for his part in an SOE operation to sabotage the Asopos viaduct in Greece in 1943.
After the German invasion of Greece in 1941, the enemy lines of communication became a prime target. The Asopos viaduct, situated approximately 12 miles south of Lamia on the railway line between Salonika and Athens, was at the lower end of a precipitous gorge.
The approaches were heavily wired and mined, and guarded by about 50 men equipped with searchlights and machine guns. The destruction of the viaduct, however, became a priority with the military planners, since it would cut the railway supply line through Greece to Rommel's army in North Africa for several months.
On May 11 1943 Scott, then a captain, and two fellow SOE Sapper officers were dropped 100 miles north of Athens into German-occupied Greece. After a careful reconnaissance in which Lt Don Stott, a New Zealand commando, played a leading role, it was decided that the only method that offered a chance of success was to descend the seemingly impassable gorge at night from a direction which would be least expected; to scale the 200ft cliffs up to the abutments, and climb up to the main structure to set the charges before making an escape back up the gorge.
On May 23, as one of a team of seven under the command of Lt-Col Gordon-Creed, Scott set off down the gorge with stores and explosives. After three days and nights they had battled about halfway down when they were confronted with a particularly difficult waterfall. Having run out of rope, they hid the explosives and returned to base.
On June 20, re-supplied with ropes, Scott and three comrades - Gordon-Creed, Stott and Captain McIntyre - reached the viaduct in daylight. By good fortune the Germans were working on the arch, and there was scaffolding and a ladder leading to a series of platforms.
By moonlight the four men carried the charges to the bottom of the ladder. While their comrades kept guard, Scott and McIntyre climbed to the top platform and hauled up the explosives. They could hear the Germans patrolling above their heads for the whole of the hour and a half that it took to fix and connect the charges to the main girders.
While the two men were spreadeagled on one of the main girders, a searchlight sweeping slowly over the whole structure caught them in its beam and they expected the machine guns to open up. At one point, a sentry got too close and had to be killed.
The sappers set the fuses with a 90-minute delay and descended. At about 2.15am a deafening roar came up the gorge. The central span had collapsed, pulling down two cantilevered spans. The German authorities, convinced that there had been treachery, shot the guard commander and many of the garrison.
Kenneth Farish Scott was born at Stockton-on-Tees on December 21 1918 and was educated at Stockton Grammar School. He went to France in 1939 as part of the BEF and was commissioned into the Corps of Royal Engineers early in 1941.
After postings to Libya, Syria and Egypt he served with SOE Force 133 in Greece. For 12 months after the destruction of the Asopos viaduct he lived the life of an outlaw, hiding in copses and hedgerows, while leading a party of Greek guerrillas engaged in sabotage. He was awarded a Bar to his MC.
Scott subsequently served with SOE Force 136 in south Siam. He was demobilised in 1946 and joined Sir Alexander Gibb and Partners, the consulting engineers. In his 25 years as a partner he managed and directed many major development projects, including international airports at Baghdad, Tripoli and Bahrain. He retired in 1984.
Ken Scott, who died on Christmas Day, married, in 1945, Betty Barrowcliff, who died on Christmas Day 2004; he is survived by their son and daughter.
Ακόμα και ο Γρηγοριάδης μαλακίες λέει για το Λοχαγό Σκοτ.
Κατ' αρχήν πως πέθανε ύστερα από δυό χρόνια όπως λέει στην Άπω Ανατολή το 1943, όταν ο Ασωπός έγινε το 1943 ;
Βέβαια ούτε τυπογραφικό λάθος είναι γιατί ο έχων ΑΡΧΙΔΙΑ όσο 1.500 ΕΛΑΣίτες , Λοχαγός Σκοτ πέθανε σε ηλικία 89 ετών
Απλώς ο Νεοζηλανδός που ήταν στην ομάδα ήταν Υπολοχαγός και λεγόταν Στοτ και όχι Σκοτ.
Lieutenant-Colonel Ken Scott
Lieutenant-Colonel Ken Scott, who has died aged 89, was awarded the first of his two MCs for his part in an SOE operation to sabotage the Asopos viaduct in Greece in 1943.
After the German invasion of Greece in 1941, the enemy lines of communication became a prime target. The Asopos viaduct, situated approximately 12 miles south of Lamia on the railway line between Salonika and Athens, was at the lower end of a precipitous gorge.
The approaches were heavily wired and mined, and guarded by about 50 men equipped with searchlights and machine guns. The destruction of the viaduct, however, became a priority with the military planners, since it would cut the railway supply line through Greece to Rommel's army in North Africa for several months.
On May 11 1943 Scott, then a captain, and two fellow SOE Sapper officers were dropped 100 miles north of Athens into German-occupied Greece. After a careful reconnaissance in which Lt Don Stott, a New Zealand commando, played a leading role, it was decided that the only method that offered a chance of success was to descend the seemingly impassable gorge at night from a direction which would be least expected; to scale the 200ft cliffs up to the abutments, and climb up to the main structure to set the charges before making an escape back up the gorge.
On May 23, as one of a team of seven under the command of Lt-Col Gordon-Creed, Scott set off down the gorge with stores and explosives. After three days and nights they had battled about halfway down when they were confronted with a particularly difficult waterfall. Having run out of rope, they hid the explosives and returned to base.
On June 20, re-supplied with ropes, Scott and three comrades - Gordon-Creed, Stott and Captain McIntyre - reached the viaduct in daylight. By good fortune the Germans were working on the arch, and there was scaffolding and a ladder leading to a series of platforms.
By moonlight the four men carried the charges to the bottom of the ladder. While their comrades kept guard, Scott and McIntyre climbed to the top platform and hauled up the explosives. They could hear the Germans patrolling above their heads for the whole of the hour and a half that it took to fix and connect the charges to the main girders.
While the two men were spreadeagled on one of the main girders, a searchlight sweeping slowly over the whole structure caught them in its beam and they expected the machine guns to open up. At one point, a sentry got too close and had to be killed.
The sappers set the fuses with a 90-minute delay and descended. At about 2.15am a deafening roar came up the gorge. The central span had collapsed, pulling down two cantilevered spans. The German authorities, convinced that there had been treachery, shot the guard commander and many of the garrison.
Kenneth Farish Scott was born at Stockton-on-Tees on December 21 1918 and was educated at Stockton Grammar School. He went to France in 1939 as part of the BEF and was commissioned into the Corps of Royal Engineers early in 1941.
After postings to Libya, Syria and Egypt he served with SOE Force 133 in Greece. For 12 months after the destruction of the Asopos viaduct he lived the life of an outlaw, hiding in copses and hedgerows, while leading a party of Greek guerrillas engaged in sabotage. He was awarded a Bar to his MC.
Scott subsequently served with SOE Force 136 in south Siam. He was demobilised in 1946 and joined Sir Alexander Gibb and Partners, the consulting engineers. In his 25 years as a partner he managed and directed many major development projects, including international airports at Baghdad, Tripoli and Bahrain. He retired in 1984.
Ken Scott, who died on Christmas Day, married, in 1945, Betty Barrowcliff, who died on Christmas Day 2004; he is survived by their son and daughter.
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΔΑΙΔΑΛΟΣ στις Κυρ Δεκ 04, 2011 6:59 am, 1 φορά
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Τελικά έκανα λάθος, μόνο για γέλια είναι. Ευχαριστώ για τις καταπληκτικές λεπτομέρειες, τα κράτησα όλα γιατί είναι απίστευτα ντοκουμέντα!
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Μη βιάζεσαι ακόμα. Δεν τελειώσαμε.silverhair έγραψε:Τελικά έκανα λάθος, μόνο για γέλια είναι. Ευχαριστώ για τις καταπληκτικές λεπτομέρειες, τα κράτησα όλα γιατί είναι απίστευτα ντοκουμέντα!
Βιογραφικό του Υπολοχαγού Don Stott που όντως χάθηκε στην Άπω Ανατολή θα βρείς εδώ :
http://www.teara.govt.nz/en/biographies/5s49/1
Έχει επεξεργασθεί από τον/την ΔΑΙΔΑΛΟΣ στις Κυρ Δεκ 04, 2011 8:16 am, 1 φορά
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Μπέρδεψε τον Σκοτ με τον Στοτ ο Γρηγοριάδης. Ό,τι να' ναι δηλαδή, ούτε στοιχειώδεις γνώσεις ανάγνωσης ούτε αριθμητικής.
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Με επιφύλαξη, χωρίς να είμαι 100 % σίγουρος, μεταφέρω τα ονόματα και τους βαθμούς των 6 γενναίων.
Λοχαγός Σκοτ (ανωτέρω το βιογραφικό του)
Λοχαγός Κρήντ
Υπολοχαγός Στοτ (ανωτέρω το βιογραφικό του)
Υπολοχαγός Μακ Ινταιρ
Λοχίας Κουκ
Δεκανέας Μαρς
Τα αρχίδια τους ζυγίζανε ίσα με 1.500 ΕΛΑΣίτικα .............
Λοχαγός Σκοτ (ανωτέρω το βιογραφικό του)
Λοχαγός Κρήντ
Υπολοχαγός Στοτ (ανωτέρω το βιογραφικό του)
Υπολοχαγός Μακ Ινταιρ
Λοχίας Κουκ
Δεκανέας Μαρς
Τα αρχίδια τους ζυγίζανε ίσα με 1.500 ΕΛΑΣίτικα .............
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Και όμως τα βρήκα !!!!!
Στις σελ. 430-431 από το βιβλίο ο Άγγλος Πρόξενος:
1.Υπολοχαγός Geofrrey Gordon - Creed , Noτιοαφρικανός με δράση στη SAS
2. Λοχαγός Harry Mc Intyre
3. Υπολοχαγός Ken Scott
4.O παράτολμα γενναίος όσο και φιλόδοξος Υπολοχαγός Donald John Stott o επονομαζόμενος Weasel = νυφίτσα
5. O Παλαιστίνιος Mihali Khuri, που είχε λάβει μέρος στην ανατίνατη της γέρυρας του Γοργοποτάμου
6. Yποδεκανέας Charlie Μutch.
Στις αναγνωριστικές προσπάθειές τους μετείχε ο Γιώργος Καρατζόπουλος.
Στις σελ. 430-431 από το βιβλίο ο Άγγλος Πρόξενος:
1.Υπολοχαγός Geofrrey Gordon - Creed , Noτιοαφρικανός με δράση στη SAS
2. Λοχαγός Harry Mc Intyre
3. Υπολοχαγός Ken Scott
4.O παράτολμα γενναίος όσο και φιλόδοξος Υπολοχαγός Donald John Stott o επονομαζόμενος Weasel = νυφίτσα
5. O Παλαιστίνιος Mihali Khuri, που είχε λάβει μέρος στην ανατίνατη της γέρυρας του Γοργοποτάμου
6. Yποδεκανέας Charlie Μutch.
Στις αναγνωριστικές προσπάθειές τους μετείχε ο Γιώργος Καρατζόπουλος.
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Οι γενναίοι αυτοί σαμποτέρ είχαν κάνει σχοινιά από αλεξίπτωτα για να κατέβουν στην απότομη χαράδρα.
Τόσο παράτολμο ήταν το επιχείρημα που οι Γερμανοί μη μπορώντας να πιστέψουν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ, απέδιδαν την καταστροφή στους Έλληνες που συντηρούσαν τη Γέφυρα.
ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ :
Στο ίδιο βιβλίο αναφέρεται ότι :
1. O Σπαστορύζης στις 7 Ιουλιου χαιρέτιζε το γεγονός σαν επιτυχία του ΕΑΜ.
2. Ο Hagen Fleischer ενώ αναφέρεται στο δημοσίευμα του Σπαστορύζη, παραλείπει τη μνεία ότι η εφημερίδα οικειοποιείται την επιτυχία της επιχειρήσεως με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ότι το ΚΚΕ χαιρετίζει το κατόρθωμα των Βρετανών !
(το θαυμαστικό είναι του συγγραφέα)
Τόσο παράτολμο ήταν το επιχείρημα που οι Γερμανοί μη μπορώντας να πιστέψουν ότι επρόκειτο για σαμποτάζ, απέδιδαν την καταστροφή στους Έλληνες που συντηρούσαν τη Γέφυρα.
ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ :
Στο ίδιο βιβλίο αναφέρεται ότι :
1. O Σπαστορύζης στις 7 Ιουλιου χαιρέτιζε το γεγονός σαν επιτυχία του ΕΑΜ.
2. Ο Hagen Fleischer ενώ αναφέρεται στο δημοσίευμα του Σπαστορύζη, παραλείπει τη μνεία ότι η εφημερίδα οικειοποιείται την επιτυχία της επιχειρήσεως με αποτέλεσμα να εμφανίζεται ότι το ΚΚΕ χαιρετίζει το κατόρθωμα των Βρετανών !
(το θαυμαστικό είναι του συγγραφέα)
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Η παρακάτω μελέτη του Χέρμαν Φ. Μάγερ δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (τεύχος 30) και κατά την γνώμη μου είναι ότι καλύτερο έχει γραφτεί για τη συγκεκριμένη επιχείρηση.
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Μην πέφτετε στην παγίδα να αναγάγετε τον Μάγερ σε αυθεντία.Δεν το αξίζει.d-t έγραψε:Η παρακάτω μελέτη του Χέρμαν Φ. Μάγερ δημοσιεύθηκε στο περιοδικό ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ (τεύχος 30) και κατά την γνώμη μου είναι ότι καλύτερο έχει γραφτεί για τη συγκεκριμένη επιχείρηση.
Απλά ως οργανωτικός Γερμανός είχε το πλεονέκτημα να βγάλει πράγματα στη φόρα που τα καθ' έξιν τεμπελόσκυλα οι Έλληνες ιστορικοί θα τα βγάλουν σε 500 χρόνια και βάλε.
Από εκεί και πέρα ο Μάγερ, διακατεχόμενος ΠΑΝΤΑ από συμπλέγματα, παίζει πάντα το παιχνιδάκι του όπως έχω γράψει επανειλημένως. Kοίτα και εδώ
Απόδειξις για τα λεγόμενά μου για το Μάγερ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, είναι το ότι ο Θ. Μαρίνος, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, στο βιβλίο του "Ο εφιάλτης της Εθνικής Αντιστάσεως" που εκδόθηκε το 2000 αφιερώνει πεντέμισι σελίδες παρακαλώ για τον Ασωπό.
Ο υποτίθεται ψαγμένος Μάγερ το αγνοεί αυτό.
ΓΙΑΤΙ αραγε ;
Kαταφανως επειδή θα του χάλαγε τη σούπα στο ότι η Βελουχιώταινα ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ τον Μάγερς ότι θα έκανε το σαμποτάζ και όχι ότι απλά κάνανε μια βολτίτσα στον Ασωπό, όπως θέλει να παρουσιάζει ο Μάγερ σε αυτό που έβαλες παραπάνω.
(Και μην ξεχνάμε βέβαια ότι ο Μάγερ, στην προσπάθειά του όπως όλοι να λάβει Αριστερά εχέγγυα "αξιοπιστίας", παντού και πάντα στα βιβλία του όταν βάζει τα Γερμανικά ανακοινωθέντα για εκτελέσεις δε βαριέται να βάζει πάντα ότι "οι εκτελεσθέντες ήταν κομμουνιστές".
Αυτό βέβαια ήταν ξεκάθαρη γερμανική προπαγάνδα στην Κατοχή, ούτε οι ίδιοι αριστεροί δεν το λένε γιατί το βαριούνται πλέον, οι ιστορικοί το προσπερνάνε αγνοώντας το, αλλά ο Μάγερ αριστερότερος των αριστερών το επαναλαμβάνει καμμιά 50αριά φορές για να εμπεδωθεί από όλους !!!!!!!!!!!!!! )
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Απόδειξις για τα λεγόμενά μου για το Μάγερ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ, είναι το ότι ο Θ. Μαρίνος, ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ, στο βιβλίο του "Ο εφιάλτης της Εθνικής Αντιστάσεως" που εκδόθηκε το 2000 αφιερώνει πεντέμισι σελίδες παρακαλώ για τον Ασωπό.
Ο υποτίθεται ψαγμένος Μάγερ το αγνοεί αυτό.
ΓΙΑΤΙ αραγε ;
Στο τέλος του άρθρου (σελ. 35) διαβάζουμε ότι η μελέτη του Μάγερ δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο περιοδικό THETIS το 1997, δηλ. 3 χρόνια πριν την κυκλοφορία του βιβλίου του Θ. Μαρίνου. Επίσης το άρθρο στα ελληνικά δημοσιεύθηκε το Φεβρουάριο του 1999 δηλ. ένα χρόνο πριν κυκλοφορήσει το έργο του Μαρίνου. Επομένως ήταν αδύνατο να γνωρίζει ο Μάγερ τις απόψεις του Μαρίνου.
Ο Μάγερ δεν αναφέρει καθόλου το όνομα του Μαρίνου ως πρωταγωνιστή τις σχεδίασης και εκτέλεσης της καταστροφής της Γέφυρας του Ασωπού. Ούτε μπόρεσα να εντοπίσω από κάποια άλλη πηγή κάτι τέτοιο.
Εάν γνωρίζεις περισσότερα παρακαλώ να το γράψεις.Η βοήθειά σου θα είναι σημαντική.
Kαταφανως επειδή θα του χάλαγε τη σούπα στο ότι η Βελουχιώταινα ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙ τον Μάγερς ότι θα έκανε το σαμποτάζ και όχι ότι απλά κάνανε μια βολτίτσα στον Ασωπό, όπως θέλει να παρουσιάζει ο Μάγερ σε αυτό που έβαλες παραπάνω.
Στην σελ. 27 ο Μάγερ γράφει με ότι ο Βελουχιώτης υποσχέθηκε στον Εντμοντς 1000 αντάρτες που θα καταλάμβαναν την σκοπιά ώστε οι σαμποτέρ να μπορέσουν να τοποθετήσουν τα εκρηκτικά.
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Να τα πάρουμε ένα ένα :
Δε νομίζω, παρ' όλο που θα είχε την ευκαιρία.
Δόξα τω θεώ τα βιβλία του είναι τόσο πολυσέλιδα και έχουν ΤΟΣΗ πληθώρα πηγών ακόμα και αυτών που δε γνωρίζει η μάνα τους.
Γενικά ΕΝΑ είναι αναμφισβήτητο :
Στα βιβλία του ο Μαγερς ονόματα ΚΥΡΙΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ όπως Λοχαγός Μαρίνος, Λοχαγός Μυριδάκης, Ταγματάρχης Τζόρνταν τα αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι, ενώ δεν παραλείπει να καταχωρεί μαρτυρίες της τελευταίας χωριάτισας όταν τον βολεύει.
Το ίδιο κάνει και σε αυτό το άρθρο.
Βέβαια και αυτό έχει την εξήγησή του αλλά δε θα μακρυγορήσω ...
Δεν το είπα πουθενά αυτό.
Πρωταγωνιστής ήταν σαφώς εκείνη την περίοδο, ανήκων εξ' αρχής στο κλιμάκιο της Βρετανικής Αποστολής που σχεδίαζε, οργάνωνε διεξήγαγε τα σαμποτάζ σε όλη την Ελλάδα άρα γνώστης των πραγμάτων εκ των έσω, είτε συμμετείχε είτε όχι.
Αλήθεια, πριν γράψει το άρθρο γιατί δε συμβουλεύτηκε το Μαρίνο ο υποτιθέμενος "ψαγμένος" Μάγερ ;΄
Θα τον χάλαγε μήπως ;
Eδώ ταβερνιάρηδες βρήκε ο Μάγερ για να γράψει τα βιβλία του, το Μαρίνο δε μπορούσε να βρεί ;
Τα ήξεις αφήξεις των κομμουντιστών ήταν ήδη γνωστά από το Γοργοπόταμο με αποτέλεσμα τη δραματική καθυστέρηση της επιχειρήσεως και το να εξαναγκασθεί ο Ζέρβας να πάει από την Ήπειρο στη Ρούμελη.
Aπό τo 1997 και μετά στα βιβλία που εξέδωσε ο Μάγερ άλλαξε τίποτα από τα παραπάνω ;d-t έγραψε:
Στο τέλος του άρθρου (σελ. 35) διαβάζουμε ότι η μελέτη του Μάγερ δημοσιεύθηκε για πρώτη φορά στο περιοδικό THETIS το 1997, δηλ. 3 χρόνια πριν την κυκλοφορία του βιβλίου του Θ. Μαρίνου. Επίσης το άρθρο στα ελληνικά δημοσιεύθηκε το Φεβρουάριο του 1999 δηλ. ένα χρόνο πριν κυκλοφορήσει το έργο του Μαρίνου. Επομένως ήταν αδύνατο να γνωρίζει ο Μάγερ τις απόψεις του Μαρίνου.
Δε νομίζω, παρ' όλο που θα είχε την ευκαιρία.
Δόξα τω θεώ τα βιβλία του είναι τόσο πολυσέλιδα και έχουν ΤΟΣΗ πληθώρα πηγών ακόμα και αυτών που δε γνωρίζει η μάνα τους.
Γενικά ΕΝΑ είναι αναμφισβήτητο :
Στα βιβλία του ο Μαγερς ονόματα ΚΥΡΙΩΝ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ όπως Λοχαγός Μαρίνος, Λοχαγός Μυριδάκης, Ταγματάρχης Τζόρνταν τα αποφεύγει όπως ο διάολος το λιβάνι, ενώ δεν παραλείπει να καταχωρεί μαρτυρίες της τελευταίας χωριάτισας όταν τον βολεύει.
Το ίδιο κάνει και σε αυτό το άρθρο.
Βέβαια και αυτό έχει την εξήγησή του αλλά δε θα μακρυγορήσω ...
Ο Μαρίνος δεν είχε σχέση με τον Ασωπό.d-t έγραψε:
Ο Μάγερ δεν αναφέρει καθόλου το όνομα του Μαρίνου ως πρωταγωνιστή τις σχεδίασης και εκτέλεσης της καταστροφής της Γέφυρας του Ασωπού. Ούτε μπόρεσα να εντοπίσω από κάποια άλλη πηγή κάτι τέτοιο.
Εάν γνωρίζεις περισσότερα παρακαλώ να το γράψεις.Η βοήθειά σου θα είναι σημαντική.
Δεν το είπα πουθενά αυτό.
Πρωταγωνιστής ήταν σαφώς εκείνη την περίοδο, ανήκων εξ' αρχής στο κλιμάκιο της Βρετανικής Αποστολής που σχεδίαζε, οργάνωνε διεξήγαγε τα σαμποτάζ σε όλη την Ελλάδα άρα γνώστης των πραγμάτων εκ των έσω, είτε συμμετείχε είτε όχι.
Αλήθεια, πριν γράψει το άρθρο γιατί δε συμβουλεύτηκε το Μαρίνο ο υποτιθέμενος "ψαγμένος" Μάγερ ;΄
Θα τον χάλαγε μήπως ;
Eδώ ταβερνιάρηδες βρήκε ο Μάγερ για να γράψει τα βιβλία του, το Μαρίνο δε μπορούσε να βρεί ;
Μα μόνο και μόνο το νούμερο των 1.000 ανταρτών από μόνο του προκαλεί το γέλωτα από όπου και να το δει κανείς.d-t έγραψε:Στην σελ. 27 ο Μάγερ γράφει με ότι ο Βελουχιώτης υποσχέθηκε στον Εντμοντς 1000 αντάρτες που θα καταλάμβαναν την σκοπιά ώστε οι σαμποτέρ να μπορέσουν να τοποθετήσουν τα εκρηκτικά.
Τα ήξεις αφήξεις των κομμουντιστών ήταν ήδη γνωστά από το Γοργοπόταμο με αποτέλεσμα τη δραματική καθυστέρηση της επιχειρήσεως και το να εξαναγκασθεί ο Ζέρβας να πάει από την Ήπειρο στη Ρούμελη.
ΔΑΙΔΑΛΟΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 2845
Ημερομηνία εγγραφής : 28/03/2010
Τόπος : daidalakos@yahoo.com
Απ: Παντελώς ανίκανος ο ΕΛΑΣ : Zήταγε το 1943 για ένα σαμποτάζ 1.500 άνδρες. ΤΟΝ ΣΙΧΑΘΗΚΑΝ οι Άγγλοι και το κάνανε με 6 άτομα μόνο !!!!!!!!!!!!!!!
Αποδεικνύεται βέβαια ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ φορά ότι ο ΕΛΑΣ ήταν :
-- Eπιχειρησιακά ανίκανος στο πεδίο της μάχης
-- Στρατιωτικά αναξιόπιστος για το συμμαχικό αγώνα
-- Στην ουσία απλό συνοθύλευμα αιμοσταγών μαχαιροβγαλτών, που λούφαζαν και περίμεναν να φύγουν οι Γερμανοί, για να επιβάλλουν τη δικτατορία τους
με δυο λογια ειπες τι ακριβως ξηταν ο ΕΛΑΣ Οι ....βαρυγδουπες αναλυσεις αλητων και ηλιθιων δεν εχουν καμμια αξια μπροστα στις λιγες αυτες λεξεις που ειναι η πραγματικοτης!!!
Ολα αυτα ομως τα λειε και ενας κομμουνιστης ο Μακριδης που ηταν συμβουλος του Σιαντου επι κατοχης και ηταν ακρως απορητη η εκθεση του μεχρι που την εδωσε στην δημοασιοτητα ο φαρακος στο βιβλιο του <<Ο ΕΛΑΣ και η ΕΞΟΥΣΙΑ>>
Εχω βαλει αποσπασματα απο αυτην την εκθεση εδω
http://www.freeforum-gr.net/index.php/topic,1108.msg8441.html#msg8441
http://www.freeforum-gr.net/index.php/topic,5947.msg43767.html#msg43767
ΤΑΥΓΕΤΗΣ- Αριθμός μηνυμάτων : 3338
Ημερομηνία εγγραφής : 25/01/2010
Παρόμοια θέματα
» Ποιός ιστορικός ΕΙΧΕ ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ να καταγράψει τα σαμποτάζ που κάνανε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΙ τους οι Άγγλοι στην Ελλάδα ;;;;;;;
» Το κατάπτυστο και ΕΜΕΤΙΚΟ δημοσίευμα του ΕΑΜ για ΔΗΘΕΝ σαμποτάζ. Το κάνανε οι Άγγλοι και το παρουσίαζαν δικό τους ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
» Οι Άγγλοι και ο Γοργοπόταμος (κοινώς πώς τα τμήματα του ΕΛΑΣ εστάλησαν για να σαμποτάρουν όχι τη γέφυρα, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ του ΕΔΕΣ)
» Αύγουστος 1943 : Tουφέκια μόνο για το 0,24 % της δυνάμεώς του είχε το κατά τα άλλα Α΄ "Σώμα Στρατού" του ΕΛΑΣ
» Ας πληροφορηθεί ο Δήμος Κερατσινίου ότι ο ΕΛΑΣ TO 1943 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑ διότι είχε όλο και όλο ΜΟΝΟ ένα σκουριασμένο πιστόλι !!!!!! (αν το είχε)
» Το κατάπτυστο και ΕΜΕΤΙΚΟ δημοσίευμα του ΕΑΜ για ΔΗΘΕΝ σαμποτάζ. Το κάνανε οι Άγγλοι και το παρουσίαζαν δικό τους ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ
» Οι Άγγλοι και ο Γοργοπόταμος (κοινώς πώς τα τμήματα του ΕΛΑΣ εστάλησαν για να σαμποτάρουν όχι τη γέφυρα, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΑΜΠΟΤΑΖ του ΕΔΕΣ)
» Αύγουστος 1943 : Tουφέκια μόνο για το 0,24 % της δυνάμεώς του είχε το κατά τα άλλα Α΄ "Σώμα Στρατού" του ΕΛΑΣ
» Ας πληροφορηθεί ο Δήμος Κερατσινίου ότι ο ΕΛΑΣ TO 1943 ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΥΝΤΑΓΜΑ διότι είχε όλο και όλο ΜΟΝΟ ένα σκουριασμένο πιστόλι !!!!!! (αν το είχε)
Ελληνική Ιστορία 1940-49 .Ένα έθνος σε κρίση :: ΠΕΡΙΟΔΟΙ - ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ :: Περίοδος Α' : 1940-1945
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης